A Sportgazdaságtani Kutatóközpont kutatói 2020 nyarán „SPORT – ÉRTÉK” címmel online kvantitatív kutatás végeztek, amelynek kitűzött célja volt a lakosság sportfogyasztásának, sportmotivációinak széleskörű felmérése. Kutatásunk három nagy területet fog át: 1) a résztvevői (aktív) sportolást, 2) a nézői (passzív) sportfogyasztást, valamint 3) a munkahelyiegészség és sport témáját.
A kutatás célkitűzése, hogy a lehető legtöbb kiderüljön a kitöltők szabadidő eltöltési, sportolási és sportfogyasztási szokásairól, valamint az ezek mögött meghúzódó motivációkról. Cél ez mind az aktív szabadidős mozgás, mind a munkahelyi sport, illetve a helyszínen vagy a különböző médiumokon megtekintett sportrendezvények esetében.
Kép – Pixabay
Forrás: Sportgazdaságtani Kutatóközpont (2020). „Sport – Érték” kutatás 2020. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Budapest
A teljes cikk itt olvasható